МОЯТ ПОГЛЕД КЪМ ПРОТЕСТИТЕ В СОФИЯ



Какво се случва в столицата пред площад "Народно събрание" ме вълнува, макар че в момента живея в едно твърде спокойно място близо 500 км североизточно от централната клоака на политически смутове :) Истината е, че някои бият, други пък ги бият. После следват дни на мирно раздаване и подаряване на карамфили. Ние имаме култура на протестиране, само че както точно е казал в днешния ДНЕВНИК писателят Георги Господинов все си казваме,че от подобни вълнения "Няма смисъл". Чета по форумите всякакви оценки, има и скептици, които се чудят какъв е смисълът от протеста. Докато се чудят комунисти и сие приятели продължават да ни ограбват, да не се интересуват от живота на обикновените-смешният недъгъв електоратец, който е потребен единствено преди избори. Хората трябва да се опомнят-всички заедно можем да предизвикаме триглавия змей и да му строшим каквото е потребно. Всяка система старада от вируси, дори и най-добре защитената, вирусът на народното недоволство се нуждае от подкрепа, разбиране и действие. Ако бях там, щях да студувам пред НС, щяха и да ме набият-хак да ми беше, но поне щях да съм и с чисто сърце, че това, което зависи от мен е по силите ми. В този момент ми се иска да извикам: "С вас съм!Всички корумпирани типове трябва да бъдат прокудени далеч от тази изнемогваща държава!" Пък каквото сабя покаже! За чест не ми се мисли, честта непробудно спи и сънува меки сънища...

Популярни публикации