честито РОЖДЕСТВО





Денят е усмихнат и съм спокойна, макар че нещо вътре в мен леко въздъхва в тъга...Този път е синьо в тъга... Днес се върнах рано от онкологията, направих нови рисунки и се снимах с децата, знам, че един сън ще се сбъдне, очаквах го... и после от дежурния лекар научих новината...в такива случаи ми идва да стрелям... но цикълът си остава константа...
После се спуснах към южния плаж... и се оптах да запечатам мига на невъзможност...на едната снимка е истинското ми чувство, че не мога да спася детски живот, на другата снимка е усмихнатото ми Аз за пред опашковците...
Честито Рождество!!!
Толкова съм уморена, понякога... ето сега ще си пусна AIR 2009 и ще настроя фибрите си на любовна вълна... Любовта е Рождество... Рождеството е път...към себе си и сърцата...

Лека и спокойна нощ!

Популярни публикации