Дъжд и вятър


Влагата се настанява така сполучливо в света около мен-почти толкова ненаситна е...колкото сивото. Но тези състояния са подходящото време за джаз...Вчера след един документален филм,посветен на лудия Майлс Дейвис се настроих на джаз... Отдавна не бях слушала джаз...някъде от средата на месец ноември, когато в късните следобеди, докато чаках някакви ценители на изкуството да влязат в чудната Буларт...та тогава за последно слушах джаз...То тялото ти, ако не пожелае такта, другото е само поза.
Тази седмица мина неравно, с някаква превъзбуда, от която на финала ми остана вътрешното усещане, че нищо не мога да направя. В понеделник подадох молба за работа като драматург, въпреки любезния разговор между мен и новия мениджър на театъра у наше село...не съм сигурна, че ще се променят нещата...Единственото, което мога да твърдя със сигурност, че поне ме изслушаха, без нито веднъж да прекъснат разговора ни вследствие на някой си друг, по-внушителен с пост и власт от скромното ми телесно внушение. Благодариха ми за статията в Гласове... Ми сори, предишният мениджър освен да изгрухти нищо друго не казваше в такива случаи. А е важно възпитанието...\все пак). Но този път съм решила да използвам всеки добър момент за срещи и контакти, за да се разбере, че драматургът не е човекът, който пише програмки...Той е нещо много по...

Полунощ (1 срещу 2 февруари) по нац.радио чрез телефонна връзка, на която й губех дирите се опитах да изразя свое становище по проблема с театралната реформа. Не си харесах първата част на участието - чувствах изнервеност, може би, защото ми писна да се занимавам с проблемите на некомпетентните...Както и да е... Вероятно, защото преди часове, присъствах на сбирка с депутат, на когото му препоръчах да си изяснят стратегиите...А той ми отвърна, че за 6 месеца не можело много да постигнат...Аз го помолих поне скандалите в МК да прекъснат, а той ме попита: Какви скандали? Не издържах и го посъветвах да си прочете вестинците от последния месец, защото явно не е депутат от НС в БГ... Хубавото в случая бе-доста по-възрастни от мене избиратели станаха и допълниха с подобни на моето твърдение проблеми от различни посоки на управлението...Така че това самовлюбено същество напусна срещата с навесен нос...да, но кво от това. Е, кво поне законът за ГМО ще има въздух, макар че-цялата нова формула с 5 годишния период е една голяма сделка с Дявола и с живота...
Филмите: ту стари-ту нови, важното-силни..."Невероятният мистър Лис" по Роалд Дал, "Бент" с Клайв Оуен и чичко Джагър по пиесата на Шеридън,"Рок сестри", Пет леки пиеси" с Джак Никълсън (припомнете си диалога за глобалното затопляне и мръсотията:)))-щура работа, подобрявах си настроението с Монти Пайтън от 1971-ако си спомняте филмчето с многото скечове и анимационни гигове... В момента ме очакват още 4 ленти...
Изтеглих си един доста приятен албум ...на Антони Райжеков...Мисля за част от неговите композиции около Фейсбук проекта...,който пък е застопорен в началото на май, от което следва, че сега ще пращам окончателните текстове на хората, с които бих искала да го направим...

Децата от онкологията в тази събота бяха мълчаливо-лениви, може би, защото и моят живец нещо е прекъснал.... Вътре в мен се вдига едно кълбо от неизказаност и изнервено очакване, но както й да е....Радвам се, че Милена Пехливанова е направила нова група във фейсбук за лекарствата за онкоболни деца http://www.facebook.com/group.php?gid=330826497574&ref=nf, хубавото е, че снимките, които ползва за аватарче са на реални личности...и имах възможност да ги предложа от личния си архив, само някои пак да имат късмета да кажат,че си правя лична ПИ АР кампания...защото прасета по света много...

Днес в едно предаване по Би Ти Ви, съобщиха, че утре след прессрещата в БТА по повод проблемите с киностудия "Време", зам.министърът Дерелиев може да попадне под удара на прокурор...заради конфликт на интереси...ами крайно време да се покаже, че Дерелиев удари бълг.кино с онази скандална сделка около Бояна...всички в гилдията си го говорим на кафенце, ей така под сурдинка...крайно време е някой да поеме отговорността и последствията за "чудното" си поведение...

Ако скоро не се появи слънце, ще заприличам на депресирала се финландка:))) Е, хайде стига с тези депресии, виж след днешните заговезни-идва период на пост, надявам се в него да престрктурираш тяло, пропорции и прочие порции...

А баба ми казваше (светла й памет): "Всичко е вятър и мъгла..."... И дъжд...:)))

Популярни публикации