ЛЕТС КАМ ТУГЕДЪ ИН СУИТ ХАРМОНИ:))))





Привет, ребята, я долго просипалас и не писала, ама сега почвам...дългото стопиране...не беше поради липса на какво и как да напиша, а защото програмката бе толкова пълноценна, че къде по-напред да огрея...През периода 24 април-4 май бях в чудно-неугледната столица или голямото наше село... Репетирахме с приятели новата ми пиеска ФЕЙСБУК за радиотеатъра...и ми се струва, че ще стане светъл текст...независимо, че в него става въпрос за хаотичността на връзките, лековатото изричане на ОБИЧАМ ТЕ...понякога става дума за насилие и алкохол, абе балканска история, въпреки, че героите са се метнали на 4 края на света, и си кибичат в бука, вместо да си прекарат джулая морнинга заедно във Варна... Няма да издавам какви озвучителни неща изнамерих в призрачната таванска стаица в Софето...

Обиколих старите места в задушната столица и установих, че вече там наистина, ама наистина нищо не ме задържа, преди имаше някакви любови, кльощави крачета, а сега... глухарчета... Обиколих театрите-гледах ГЪЛЪБЪТ И НОРДОСТ и двата спектакъла бяха полезни за решенията ми към ФЕЙСБУК по един или друг начин...хубаво е...когато изкуството вдъхновява да си по...честен към света навън....
А иначе кво...стари директорски муцунки, стари кризи на средната възраст и смеховатост... Приятелите, които са ми май все още приятели...проведоха добри разговори... имаше и хубави хора, с които пихме кафенце или сокче... и им благодаря за отделеното време... а на някои истерични женици, дето пропуснах...да увидя...СЕЛАВИ, дамички....

НА 13 май ФЕЙСБУК участва в авторски прочит на ДРУМЕВИТЕ ПРАЗНИЦИ и так мне хателос да вземем наградка, не, заради кинтите, не щото не ми трябват,(писна ми цяла година да се разписвам като тъп престъпник у държавната трудова борса и да ми казват, ама с вашите три висши не можем да ви...работа- а, аз мога ли-да ви...един голям, дебел?) а за да мога най-после да оправя финансирането на смехоартерапията ми с децата... мамка му и прасе политическа...Вчера бях при тях...рисувахме, танцувахме, дори се сгодих с едно човече, после ритахме топка...ш-ттт да не ни издадете, ей...разказвахме си страшни приказки и прочие....


Готвя се за детския празник, и уча нов текст за предстоящия ми руски круиз и авантюр:))) Женя Гришковец, я, и DJ...
София, шъ ви побркаме у пърформънсу:))))и като поканим Женя- да не кажете, ама защо ние не се сетихме...

Спасяваме винили, слушаме готини плочи и правим купони... а вие какво правите, за да ви е ГОТ-въпросът не е да ви е по-добре, а да ви е хубавичко и това хубавичко да е по-често...ето в това е моята ню филисофи...

АРЕ, че отивам да пия кафенце

Популярни публикации