"ФЕЙСБУК" уже в РАДИО-ВЕРСИЯ по БНР:)))-травел гайд на малкото варненче в голямата столица


Близо две седмици се лутах в София, преминавайки през температурни катаклизми и превратности, но всичко си имаше смисъл. Приключението ФЕЙСБУК приключи съвсем успешничко-записи, монтаж, комисия-худ.съвет и ето сега очакваме пиеската ми да прозвучи по програма ХРИСТО БОТЕВ...
Мисля, че бяхме добър екип с актьорите Мариана Миланова,Николай Луканов и Ивайло Гандев. А тонрежисьорите от БНР-Боян Сталев и Димитър Василев са прекрасни и като хора и като професионалисти-винаги съм изпитвала пиетет към работата на тон-режисьорите в радиото, а в радио-театъра те са един от основните компоненти след конкретния текст и изпълнение, защото благодарение на тяхното умение да улавят нюансите-даден запис придобива театралност и се превръща в артефакт с реално съдържание.
"Фейсбук"- пиеската се случи, всеки от нас се сдоби с опит-моят е да се науча да си оправям нивото на гласа и да не изяждам микрофона-той не е сладолед-все пак:))) Колегите-актьори почти без дубли пък показаха, че могат да се справят и с тъжни драматургични текстове и да се промени жанра на текста. Опитахме се, текстът да звучи свежо, с лекота и почти без напрежение. Според мен това се случи, защото имахме тренинг от предварителните репетиции... и щом ако за десет дни само с по-два три часа работа успяхме да се справим толкова бързо в радиото за един ден-запис, значи сме се усетили и сме банда, нали:)))
Благодаря на всички приятели и роднини, които ме приютиха в голямата столица: на кръстничката-Камелия, благодаря на театроведа Светлето Байчинска, на оперната певица Райна Хинчев и готините й родители леля Добринка и чичо Тошко, благодаря на Докторчето,което пък ме повози от Варна до София и се грижеше за здравето и доброто ми чувство, докато дебатирахме за смисъла на изкуството и актьорите Донков, Карамазов и сие...:)))Докторче, прости ми, че съм говедце и те ядосвах, но както каза, вчера в Търново една бабка -врачка-гледачка, Елочка е: палава тарикатка и серт човек, тъй че туй то и ...сори, ама инатчето ми е голямо, почти, колкото твоето...ХЕЙ СЛУШАЙ МЕ...:))))Искам само да те имам и във лято и във зима..искам само ти и аз..., според песен на Белослава...:)))
Благодаря на Радостина Вълчанова за прекрасния дизайн на плаката на Фейсбук, ето това е дело на човек от сдружението "Морско синьо"-запомнете добре, че ще има още изненадки...
А сега ме зове писането на два нови текста и правенето на бъдещ спектакъл...учене на монолози и едно невероятно, надявам се...ЛЯТО!!!
Да дишаме, да изпълваме сетивата си с прелестта на мига...той винаги може да бъде различен, стига да си го пожелаем и постараем...! :)))

Популярни публикации