я хорошая крошка и мне здорово:)))







Светът е луда работа, ама да не ви пука. Нещата, хората, срещите, репетициите, работата, че дори и простотията, която ме заобикаля, ме вдъхновяват да продължавам напред. Все повече преоткривам същността на мястото, в което живея. Трябвало е да остана тук и вече не съжалявам. Варна определено може да се превърне в място за истинска, провокаивна култура, правена не от блондинки....Блондинки е метафора на хората, които все още оглавяват някакви дирекции, но елочка си има метла и ги чисти бавничко, деликатно...ако много ми се качат на главата тези интелектуални блондита - пускам в действие ЧИСТАЧЪТ има и такъв човек:)))
Премина фестът Любовта е лудост, с обичайните заподозрени, с обичайната импотентност, но пък нали ние сме тук. Благодарение на двата сайта, в които пописвам Варна.утре и новата придобивка на сдружението за международен културен мениджмънт "Морско синьо" -пътеводител на културния стопаджия, описахме с колегите подбробно случващото се. При мен забавата бе, че половината филми ги свалих от интернет и успях предварително да подготвя почвата за зрителските очаквания. По-добрата новина е, че от 2-до 8 октомври започва новата Златна роза-ето това е моят фест. Новият филм с Иван Бърнев и компания "Стъпки в пясъка" ме озари и смятам, че Иван трябва да получи награда-тази година и филмите, в които участва за великолепни... Много приятно съм изненадана от немския филм с участието на Весела Казакова. "Съпруги и приятелки". Ако Весела се опита да изтрие всички филмови участия до преди авантюрата с немския екип и започне да диша, така както го прави в този филм, родните режисьори ще открият един нов човек-но всеки сам си определя съдбата. Важното е да има промяна...Уви, псевдоелитът на феста не видя този филм, отнесени в запоя на поредния коктейл-мчи кво-гладни артисти, поети, писатели и дуги квазилакеи на феста:)))
Киното....гледах страхотни руски филми на закрита прожекция-разбирай ет хом... Късо съдедиение-5 новели на млади руски режисьори за любовта-Борис Хлебников, Вирипаев, абе яка работа...после изгледах от 2007 година Кончаловски и ми стана тъжно за човека -"Глянец" е доста под нивото му, макар че имаше забавни моменти... А филмът "Вички ще умрат, аз оставам" е трепач-Гюс Ван Сант може да се накефи на тези крошки-деца-женички, които играят-ми затова са били в Кан преди две години:)))с филма....
Преглеждам стари фантастични филми с ексхатологичен край-защото съвместната ми работа с ТHE CENTER неочаквано за мен тръгва в тази посока. Всъщност едно мое предложение за атмосфера от вида на трилогията +Лудия Макс", запали въображението на приятелите и сега на Елочка е зададена задачка да изгледа сериозни, подобни неща, в които светът не е това, което бе...Подготвила съм и дискове- един много млад Люк Бесон, Ловци на хуманоиди, за да се види среда, костюми и прочие. За да се поставя в средата на киберпънкът, постепенно на две седмици посещавам близкия фризьорски салон, за да ме взимат засега втори номер...Идеята ми е до края на октомври да стана герой в стил Аниматрицата...винаги се опитвам да се интегрирам с нещата, които правя, тези, които помнят как преди 6 години се озовах под мечката - декор от "Криза в Рая" и колегите от Русе дори измислиха лафчето "Елица под мечката"....така де, мисълта ми е, че обичам да влизам в нещата....ако е пиеса за любовта, да съм влюбена, ако е нещо фантастико-космическо фючъри, да се почувствам като герой от Алфавил, Еквилибриум или нещо от рода...
А най-хубавото е: с децата от модула "Ваканция в библиотеката" към детския отдел на Регионалната библиотека "Пенчо Славейков" изработихме красотици за Стаята на приказките... Родители и деца със собствени усилия, доброволно показахме, че нещата стават единствено с мотивация и добро сърце....нека г-да управниците да се научат на тази истинка: нещата стават само със светлина в сърцето и безкористно...
Хайде, частната вечеринка приключи! Със здраве и наздраве!!!!
Ваша елочка
пп Женя Гришковец, а я работаю и думаю- "СЕЧАСЬ" будет - славно с улибъчки:)))Демек не съм забравила за моното си, просто трябва малко да се спра и да тръгна за ВАС:)))И мога сама да си купя красовки:)))
на снимките: фестът" любовта е лудост" и приятели, кадър от филма с Весела Казакова и красотиците в библиотеката, а е възможно и един сайбър-боец да съм сложила за аромат:)))

Популярни публикации