ЗА АНГЕЛИТЕ В ЖИВОТА НИ :)))




Тази сутрин се събудих преди изгрева или каквото там се нарича през тъжните есенни дни...Раздвижих се от мисли за хората около мен и човешкото в мен, доколкото го има:)))
Сетих се, че времето е минало толкова бързо и ми липсва съзнанието, че ми предстои премиера, а тя вече факт, крив, огънат, прав, корав, но факт. С приятели всичко става. Благодарим на всички, които подкрепиха проекта ми СЕГА-Ал(ь)бум по Евгений Гришковец и един мой пътепис, посветен на Москва. Благодаря на галерия АРТ МАРКОНИ, на Добромир Тодоров нашият Ди джей Дед Мороз, на Валентин Андонов-осветителят ни, на ДОК-за спонсорството, на приятелите направили чудесния плакат и на хората, които бяха публика вчера... На актьорите от ДТ "СТ.Бъчваров" :Веселина Михалкова, Стоян Радев, Биляна Стоева, Жоро Велчовски и Пламен Димитров, които бяха първите приятели сред публиката, защото този проект се породи именно заради каузата на артистите в ТМПЦ, кауза която трябва да тресне безмозъчните министърчета в МК...
Другото, което ми се струва важно за споделяне са две статии на 2 интелектуалки, посветени на АНГЕЛИ В АМЕРИКА и двте имам удоволствието :)))да поназнайвам лично и за пореден път си казах, ебах му мамата...защо бе, като видиш нещо хубаво- искаш да го съсипеш в болезнен журналистически бълвоч, къде е етиката хора, вие поне сте на години и някак си трябва да ми бъдете за пример...уж сте ерудирани, писатело-творчески чук и гек, а то...? Ми да ви кажа направо повръщаше ми се от писанията на Мира Кортенска и Милена Фучеджиева...поради липса на такт... поради липса на морал, поради липса на малко мозъчни гънки...а АНГЕЛИ В АМЕРИКА е преди всичко пиеса не за спин или хомосексуални хора, а за липсата на БОГ в сърцата ни...както и да е...човек, па макар и писач в УИКЕНД на него някой му е...л или е...бе мадъра ов ловето.
АНГЕЛИТЕ В ЖИВОТА НИ СИ ПОЧИВАТ НА ПОКРИВА, ВОДЯТ СИ ЗАПИСКИ В НОТНИ ТЕТРАДКИ ХОЛАНДСКО ПРОИЗВОДСТВО И С ЛЮБОПИТСТВО НИ НАБЛЮДАВАТ...ДО СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ...ако все още сме тук и сега...така де, ако сме послушни...

на снимките от долу на горе: стефания колева и владимир карамазов в сцена от АНГЕЛИ В АМЕРИКА-НТ"ИВАН ВАЗОВ", реж. Д.ШПАТОВА
в другите две снимки са две същества от един джемсешън, които приличат на котенце и кученце:)))

Популярни публикации