пак около феста - варна 2008

Predstoi mi da gledam teatur ot zagreb...dano pone da si struva, ste izlese 4e bg t-r mi e po-liubopiten...naskoro mi spodeliha , 4e sa poplakali na tri sestri na mladeshkia :) ami kogato nesto e dobro to e takova se slu4vat i podobni katarsisi:)... as li4no ve4e opisah razo4arovaniata si ot tova kak nestata vinagi i za6to ne i v teatura sa se uresdali pod masata...taka 4e tazi selectia ne me vulnuva osobeno, vulnuva me problemut, 4e naprimer se vzima musikul sus sumnitelnio sudurshanie ot kum estetikata na resisurata na teatura domakin i se kiutva vuv programata, i vuob6te za6to sezonut na DT VArna e kofti...dokoga ste se raz4ita na Javor Gurdev da opravia teatura kato spektakli i ka4estvo... vmesto Plamen Panev ili Vadlen Alexandrov mosheha da pokaniat drygi resiori, ima sredno pokolenie neizpozlvano ...as znam, 4e samo ste zadavam vuprosi i otgovor niama...

Популярни публикации